۱- کلیه فعالیتهای اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت و با رعایت دقیق پروتکل ها بلامانع است.
۲- فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحدهای مختلف به صورت 70 درصد دورکاری و 30 درصد حضوری (عمدتاً کارشناسان آزمایشگاه ها و دیگر کارشناسان مورد نیاز در واحدها) خواهد بود که بنا به تشخیص مسئول واحد تعیین و به افراد اعلام خواهد شد. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود.
به منظور پشتیبانی از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی دانشگاه، پرسنل واحدهای فناوری اطلاعات، پشتیبانی آموزش مجازی در معاونت آموزشی، مدیریت مالی و اداری می بایست به صورت ۷۰ درصد حضوری و ۳۰ درصد دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از این رو مسئولین واحدها پیشاپیش اسامی افرادی که بر اساس نیاز قطعی در محل کار حضور می یابند را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام نمایند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر شود. گفتنی است، مدیریت حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز باشند ممانعت خواهد کرد.
۳- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئول ارشد واحد ذی ربط مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.
۴- کلیه مراسم، نشستها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شود.
۵- در صورت ابلاغ بخشنامهها و راهبردهای جدید از مراجع ذیربط اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.
|