[ Print ]  [ Close ]

http://hum.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20943   , 1403/02/31


مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده مدیریت و اقتصاد برگزار شد

در این مراسم دکتر اسداله کردنائیج معاون آموزشی دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد طی سخنانی ضمن تبریک موفقیت دانشجویان برای ادامه تحصیل و راه‌یابی به دانشگاه تربیت مدرس گفت: امیدوارم ما اساتید هم بتوانیم از سرمایه‌هایی که کشور برای ما به ارمغان آورده به خوبی بهره مند شده و دانشجویان را به درستی در مسیر تحصیلی شان هدایت کنیم.
وی با ابراز قدردانی از اساتید و رؤسای گذشته و فعلی، موفقیت‌های این دانشکده را مرهون زحمات و تلاش‌های آنان دانست و افزود: برای ارتقا سطح دانشگاه و رسیدن به جایگاه سازمانی قابل قبول در سطح جهانی و منطبق با معیارهای قرن ۲۱ یا به اصطلاح چابکی سازمانی، باید چهار شاخص مسئولیت پذیری، شایستگی، انعطاف پذیری و سرعت مد نظر قرار بگیرد. در دانشکده ما نیز این چهار ویژگی بسیار مهم بوده و در بررسی‌های صورت گرفته بر اساس این معیار، دانشکده مدیریت و اقتصاد همواره بین ۱ تا ۳ دانشکده اول قرار دارد. 
معاون آموزشی دانشگاه ادامه داد: در بخش چابکی سازمانی، دانشکده‌ای می‌تواند موفق باشد که سه ویژگی پایدار را در سه بخش؛ فردی، اجتماعی و سازمانی دنبال کند.
وی با بیان اینکه در هزاره سوم سازمان‌های موفق سازما‌ن‌هایی هستند که در بعد انسانی خوب عمل می‌کنند خاطر نشان کرد: برای تقویت بعد فردی در دانشکده باید با ارائه آموزش‌های کارآمد و اثر بخش، قابلیت کارکنان،دانشجویان و اساتید را بالا ببریم. برای بعد اجتماعی نیز ایجاد روابط دوستانه و خوب میان اعضای دانشکده سرمایه‌ای است که سود آن متوجه همه افراد خواهد شد.
دکتر کردنائیج در پایان سرمایه‌گذاری بر روی مقالات و فعالیت های علمی، ثبت اختراع و دفاع به موقع دانشجویان از پایان نامه‌ها و رساله‌های خود را از عوامل تاثیرگذار در ارتقا بخش سازمانی دانست.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر حسن دانایی فرد رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد نیز سیاست این دانشکده را بر مبنای یادگیری لذت بخش عنوان کرد و افزود: ما اساتید فرهیخته و برجسته ای داریم که سرمایه‌های ارزنده ای برای دانشجویان هستند و هر چه تعامل‌های اجتماعی، فرهنگی دانشجویان بیشتر باشد موفقیت آنها نیز بیشتر خواهد بود.
دکتر جواد رضا زاده معاون آموزشی دانشکده نیز ضمن خیر مقدم به دانشجویان نکاتی را در حوزه آموزش یادآور شد. دکتر علیرضا حسن زاده معاون پژوهشی نیز برای دانشجویان آرزوی موفقیت کرد و قوانین و مقررات پژوهشی را تشریح نمود.
دکتر خداداد حسینی نیز در پایان مراسم از دانشجویان خواست تا با برنامه ریزی مناسب و هدف‌گذاری مشخص، از فرصت‌های سال تحصیلی بطور کامل استفاده کرده و بهره‌مند شوند.


10:04 - يکشنبه 16 مهر 1402    /    شماره خبر : 20943    /    تعداد نمايش خبر : 195