[ Print ]  [ Close ]

http://hum.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22628   , 1403/02/31


امضای تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و مرکز نشر دانشگاهی

 



پارک علم و فناوری مدرس و مرکز نشر دانشگاهی دوشنبه 21 اسفند 1402 با هدف گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری به حوزه نشر و تولید محتوا با رویکرد فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
بر اساس این تفاهم نامه که در جلسه ای با حضور دکتر حسین نادری منش رئیس پارک مدرس و دکتر سودمند افشار رئیس مرکز نشر دانشگاهی منعقد شد، دو طرف بر لزوم راه‌اندازی مرکز نوآوری نشر توافق کرده و مقرر گردید در ساختمانی که از طرف مرکز نشر دانشگاهی برای این منظور اختصاص داده می‌شود شرکت‌های دانش بنیان و مؤسسات مرتبط مستقر شوند.
در این جلسه دکتر نادری منش با اشاره به استقرار شرکت‌های دانش بنیان حوزه علوم انسانی در این مرکز و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری بر لزوم آینده نگری در حوزه تولید محتوا و فناوری‌های پیش رو و نیز مدنظر قرار دادن سطح آمادگی فناوری و کشش بازار شرکت‌ها در این حوزه تاکید کرد.
دکتر سودمند افشار نیز با تاکید بر اهتمام مرکز نشر دانشگاهی به رویکردهای نوآورانه و نگاه آینده‌نگرانه به این حوزه ابراز امیدواری کرد که تعامل با پارک علم و فناوری مدرس موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه نشر و تولید محتوا شود.


08:40 - سه شنبه 22 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22628    /    تعداد نمايش خبر : 46